Citer Lucah Melayu Akak Gebu Ku Pancut Cipapnya

Citer Lucah Melayu Akak Gebu Ku Pancut Cipapnya, Nama akak marina. Akak kini sudah berumur 40 tahun dan mempunyai 3 orang anak. Suami akak bekerja sebagai pegawai pemasaran manakala akak tak bekerja. Dahulu akak merupakan seorang supervisor di kilang, namun setelah mendapat anak yg ke-3, akak telah berhenti kerja dan menjadi suri rumah sepenuh masa.

Apa yg akak ingin ceritakan adalah keaiban diri akak sendiri yg sudah jauh menyimpang dari normal kehidupan dalam berkeluarga. Ketika akak berusia 35 tahun, sewaktu akak masih mempunyai 2 orang anak yg mana masing-masing sudah bersekolah rendah.

Akak telah berzina dgn adik kandung akak sendiri, Harza. Berbekalkan ketampanan wajahnya yg berusia 25 tahun dan susuk tubuhnya yg tegap, akak hilang pertimbangan dalam keterpaksaan yg akak relakan. Segalanya terjadi sewaktu akak mengambil cuti rehat dan mengambil keputusan hanya berehat di rumah. Kedua-dua orang anak akak tdk di bersekolah kerana cuti sekolah.

Hendak dijadikan cerita, adik akak Harza juga mengambil cuti pada hari itu. Dia datang ke rumah akak bersama satu plastik buah oren sebagai buah tangan untuk akak sekeluarga. Akak yg tahu adik akak mmg menaruh minat terhadap akak sengaja tdk mempedulikan dirinya yg sll mencuri pandang menatap seluruh tubuh akak. mmg sejak dari dia kecil, akak sll menjadi mangsa usikan nakalnya.

Kadang kala ketika kami tidur bersama-sama, dia gemar memeluk akak dari belakang dan tangannya suka meraba-raba punggung akak. Akak biasanya biarkan je sebab apa yg apa dalam fikiran akak adalah dia hanyalah seorang budak kecil. Kalau setakat mengintai akak mandi tu perkara biasa. Kadang-kadang kalau akak sedar akak diintainya, sengaja pula akak tayang seluruh pelusuk tubuh akak yg bogel kepadanya.

Akak pun tak tahu kenapa akak bersikap sebegitu. Apa yg pasti, akak berasa sungguh bangga kerana adik akak terlalu meminati dan menghargai susuk tubuh akak. Namun setelah dia semakin matang, dan akil baligh. Kami tdk lagi tidur bersama. namun setiap kali saya pulang ke rumah ibu bapa akak, adik akak yg menetap di sana pasti tdk akan lepaskan peluang memerrhati seluruh tubuh akak. Tubuh akak yg agak slim ketika itu mmg cantik.

Buah dada akak yg sederhana besarnya kadang kala sengaja saya biar tdk bercoli di dalam baju. Punggung akak yg mmg tonggek dan montok menjadi objek utama yg ditatap oleh adik akak. Akak tahu, bukan dia seorang yg meminati punggung akak, ramai lagi lelaki yg meminati saya kerana punggung akak, selain wajah akak yg cantik. Encik Razif, Supervisor di bahagian QC di kilang merupakan lelaki yg sll dapat berasmara dgn akak sebelum akak kenal suami akak. Walau pun Encik Razif tdk pernah meragut keperawanan akak, namun kote nya sudah tdk asing bagi akak. Sambil ringan-ringan, kami akan saling meraba-raba dan saling hisap menghisap.

sll juga akak tertelan air maninya ketika khayal menghisap kote nya. Jika sempat akak keluarkan dari mulut, biasanya kote nya akan memancutkan air maninya di muka akak, kadang-kadang kena tudung yg akak pakai. Namun apa yg paling digemari Encik Razif adalah menikmati kote nya di lancap tangan akak dan seterusnya melepaskan air maninya di celah bontot akak.

Kadang-kala, dia gemar menggeselkan kote nya kat celah bontot akak kalau akak pakai kain yg licin macam kain satin atau sutera dan biasanya pancutan air maninya yg banyak akan meninggalkan kesan basah di permukaan kain di punggung akak. Hubungan kami berakhir setelah akak mendapat tahu dia adalah suami orang, dan seterusnya akak berkenalan dgn suami akak yg masih bujang ketika itu dan akhirnya kami pun berkahwin.

Berbalik kepada adik akak yg datang ke rumah akak tadi. Akak yg ketika itu masih belum mandi, sibuk di dapur mencuci pakaian di mesin basuh. Sementara adik akak pula sibuk melayan telatah anak sedaranya di ruangan makan. Sesekali saya jeling kepada Harza, akak dapat lihat dia seronok menatap seluruh tubuh akak yg sering terbongkok-bongkok mengambil pakaian dari dalam bakul. Akak tahu, mmg dia geram gila kalau akak pakai kain batik, lebih-lebih lagi kalau baju t yg akak pakai agak sendat dan singkat. sll juga tubuh akak menjadi sasaran tembakan air mani Harza jika akak pulang ke rumah ibu bapa akak. Biasanya terjadi kalau akak tidur siang, biasanya selepas makan tengah hari lah. Time-time macam tu mmg syok kalau tidur, lebih-lebih lagi kalau anak-anak akak pun sama tidur.

Apa yg akak ingat, ibu bapa akak pergi umrah ketika itu dan suami akak kerja lebih masa. Jadi tinggal akak dan adik akak bersama anak-anak akak di rumah ibu bapa akak. Tengah sedap tidur tu, akak terasa macam bermimpi di sembur air mani yg hangat di bahagian punggung. Namun setelah akak terjaga, akak terasa mmg betul ada air mani yg banyak, malah masih melekit dan berketul-ketul di celah-celah punggung akak. Kain batik akak mmg dah basah dah. Akak tak syak sesiapa lagi, kecuali adik akak tu sebab ketika itu tiada sesiapa lagi lelaki yg ada kat rumah melainkan dia seorang.

Tapi akak buat-buat tak tahu. Malah akak biarkan je terus pakai kain batik tu walau pun kesan basah di bontot jelas kelihatan. Itu baru sikit, sebenarnya banyak lagi.

mmg sll akak mengalami perkara sebegitu setiap kali akak pulang ke kampung dan tidur di waktu siang. Pernah juga akak sengaja tanggalkan kain batik akak di bilik dan campakkan di lantai, sementara akak berkamban dgn tuala ke bilik mandi. Bila akak selesai mandi dan kembali ke bilik, akak tengok kain batik akak sudah berubah tempat.

Akak angkat kain batik akak dan akak lihat, bertompok kain batik tu dgn air mani yg masih pekat dan berlendir. mmg banyak juga air mani adik akak tu. Sepanjang akak bersama dgn Encik Razif dan bersama suami akak, tak pernah pulak akak tengok air mani yg mereka keluarkan sebanyak itu.

Akak tak sangka pulak yg akak digilai adik sendiri, sampaikan kain batik yg akak pakai pun jadi mangsa dia melancap. Itu belum lagi seluar dalam akak yg sll kurang dan bila akak jumpa balik, dah bertompok comot dgn kesan air maninya. Itu pun kalau akak tak selongkar laci almarinya sewaktu dia pergi kerja, pasti akak tak tahu perkara tu. Bukan setakat seluar dalam akak yg akak jumpa, malah gambar-gambar akak dan diari peribadi adik akak tu juga akak jumpa. dan dari diari itulah akak akhirnya tahu bahawa rupa-rupanya dia benar-benar gilakan akak.

Terlalu banyak perkataan cinta kepada akak dapat akak baca bersama dgn segala apa yg telah dilakukan kepada akak juga turut dituliskan di dalam diari itu. Ketika itu barulah akak tahu rupa-rupanya bukan sekali dua akak menjadi tempat sasaran air maninya, malah sudah berpuluh-puluh kali dan kebanyakkannya ketika dia sudah tdk dapat bertahan melihat akak berkain batik. sll juga rupanya dia sendirian melancap membayangkan dirinya meliwat punggung akak.

Perasaan akak macam-macam masa tu. Bengang ada, kelakar ada, dan kesian pun ada. Tak tahu lah nak cakap macam mana… Berbalik kepada adik akak yg sedang bermain bersama anak-anak akak tadi, akak tahu dia asyik memerhatikan tubuh akak. Akak pun sengaja hendak mengujinya. Akak lentikkan tubuh akak sambil memerhati basuhan yg sedang berputar di dalam mesin basuh. Sesekali akak jeling, akak lihat macam nak terkeluar biji matanya melihat bontot akak yg sendat berkain batik ni.

Akak pun menonggeng di mesin basuh membiarkan dia melihat seluruh bontot akak. Kemudian akak berlalu ke dalam bilik dan menanggalkan seluruh pakaian akak dan berkemban tuala menuju ke bilik air. Rumah murah yg akak diami tdk mempunyai tandas di master bedroom, jadi akak terpaksa melalui adik akak yg sedang duduk di lantai yg sedang bermain bersama-sama anak-anak akak. Nak terbeliak mata adik akak melihat peha akak yg putih dan gebu. mmg singkat tuala yg akak pakai, kalau selak sedikit, pasti nampak bontot akak yg tak berseluar dalam. Lepas akak masuk ke bilik air, akak buat-buat mandi. dan lebih kurang beberapa minit kemudian, akak keluar kejap menjengah keluar bilik air, akak lihat mereka sudah tiada di situ lagi.

Kemudian kedengaran bunyi televisyen siaran kartun berkumandang. Akak keluar jap dan lihat anak-anak akak tengah khusyuk tengok rancangan kartun. Tapi mana pakciknya? Perlahan-lahan akak ke bilik dan akak intai adakah adik akak ada di situ. Tekaan akak tepat sekali. Akak dapat lihat adik akak sedang melancap sendirian di dalam bilik akak. Kain batik yg akak pakai tadi kelihatan sedang digunakan untuk merocoh kote nya. Seperti biasa, dia melakukannya jika ada peluang. Terkejut akak bila tengok kote nya yg keras dan tegang itu. Saiz kote nya yg besar dan amat tegang itu seolah memukau akak. Selama ini akak sangkakan kote Encik Razif yg paling besar jika handak dibandingkan dgn kepunyaan suami akak, rupa-rupanya kote adik akak lebih besar dan lebih mengancam!

Akak tiba-tiba terbit rasa berahi yg amat sangat ketika itu. Secara spontan, berkali-kali air liur akak telan. Tapi akak tahan kan. Akak terus mengintai perlakuan adik akak sehingga akak lihat dia mencapai puncak klimaks. Berkali-kali dia menyebut nama akak dalam kemuncaknya itu. Akak rasa keliru, antara suka dan geram. Sebelum dia sedar akak mengintai dia, akak pun terus ke bilik air dan menyambung mandi dgn hati yg masih berdebar-debar. Selesai mandi, akak ke bilik dan kelilhatan adik akak tengah baca akhbar di ruang tamu.

Akak tercari-cari kelibat anak-anak akak, dan adik akak yg seperti tahu akak mencari anak-anak pantas mengatakan akan-anak akak sedang bermain-main dgn anak jiran di rumah sebelah. Akak pun tak kisah sebab mmg hampir setiap hari mereka bermain-main bersama anak-anak jiran di rumah sebelah jika cuti sekolah. Akak pun masuk ke bilik dan menutup pintu. Akak terus capai kain batik yg akak pakai tadi. Seperti yg akak jangkakan, kain batik lusuh akak tu berselaput dan basah dgn tompokan air mani Harza yg amat banyak. Akak hairan juga, macam mana air maninya boleh banyak macam tu sekali. namun memandangkan saiz kote nya yg besar dan tegap tu, maka akak tak hairanlah kenapa air maninya boleh sebanyak itu.

Selepas akak campakkan kain batik tu ke dalam bakul pakaian kotor, akak pun membuka almari pakaian dan memilih untuk memakai apa pada hari itu. Akak tertarik untuk memakai pakaian yg seksi hari tu. Akak seolah sengaja hendak menguji adik akak dan akak seolah dapat merasakan kepuasan membiarkan tubuh akak di tatap penuh nafsu oleh adik akak. Akak memilih untuk memakai kain batik merah yg hampir lusuh warnanya.

Kain batik itu dihadiahkan oleh Abang Han, orang yg berniaga di pasar yg mana kedainya dulu sll akak kunjungi pada waktu hujung minggu dahulu. Setiap kali akak berbelanja di situ, sll saya terlihat kelibat kote nya yg menonjol di dalam seluarnya. Malah dia sll memanggil akak di saat akak ingin masuk ke kereta selepas siap berbelanja di pasar semata-mata ingin memberikan sebungkus tapai pulut, terutamanya jika akak berbelanja sendiri.

mmg sedap tapai pulut yg diberikannya, biasanya akak habiskan sebelum sampai kerumah, namun satu hari tu nak jadi cerita, beberapa minggu selepas akak terima hadiah dari abang Han. Macam biasalah, akak akan buka bungkusan tapai tu dan makan sambil memandu pulang. namun ada sejenis cairan yg pekat yg seolah akak kenali masih kental dan likat meyaluti tapainya. Di traffic light, akak belek-belek dan akak kius dgn jari. Akhirnya barulah akak tahu, rupa-rupanya selama ini, tapai pulut yg Abang Han beri kepada akak rupanya berselaput dgn air maninya.

Sejak dari hari itu, akak tdk lagi berbelanja di pasar itu lagi. Jahat netul la jantan tu. Dia dah stim tengok akak, lepas tu lancap dalam kawasan sayur dia tu supaya pelanggan tak nampak pastu pancut dalam tapai. Hah, lepas tu bagi akak suruh makan tapai tu yg berselaput dgn aiir mani dia.

Kurang ajar betul lah. Berbalik kepada akak yg sibuk berpakaian di dalam bilik. Selepas akak pakai kain batik tu, akak pakai pula baju kemeja lengan pendek satin berwarna merah. Kemeja yg agak singkat itu sengaja akak tdk butangkan sehingga ke atas, biar alur dada akak terbentang luas dan biar tompok coklat di dada akak seakan mahu kelihatan jika terselak. Puting akak pasti akan kelihatan menonjol sebab akak sengaja tak nak pakai coli.

Manakala bahagian bawah baju kemeja tu akak ikat di atas pinggang, biar bontot akak yg sendat berkain batik ni jelas terpampang di depan mata adik akak. Akak nak tengok apa reaksi dia. Bila akak keluar ke ruang tamu, tak berkelip mata adik akak tengok akak atas bawah. Terutamanya puting akak yg menonjol di baju akak. Lepas tu akak sengaja mundar mandir di ruang tamu, bila akak jeling, matanya galak menatap punggung akak yg sendat berkain batik tu.

Kemudian akak terus ke dapur dan mula nak memasak. Tengah akak tertonggeng-tonggeng nak keluarkan sayur dari dalam peti sejuk, tiba-tiba akak rasa ada sesuatu yg menekan-nekan bontot akak dari belakang. Akak pun bangun dan akak terkejut bila akak merasakan ada tangan yg secara tiba-tiba memaut pinggang akak dan menekan rapat bontot akak. Akak toleh dan akak lihat adik akak tengah syok menggeselkan kote nya yg karas tu ke celah bontot akak. Akak cuba marah dia tapi dia selamba je teruskan perbuatannya. Akak semakin berdebar-debar dgn perlakuannya.

Masa tu mulalah timbul rasa bersalah mempemerkan tubuh akak dgn agak menjolok mata kepadanya. Akak cuba berpusing menolak tubuhnya namun tenaganya terlalu kuat untuk akak lawan. Akak akhirnya jatuh rebah di atas lantai. Kain batik akak terselak mempemerkan betis akak yg bunting padi ini. Tangan adik akak pantas meraba betis akak dan seterusnya masuk ke dalam kain batik akak meraba peha dan tundun akak. Akak yg seboleh-boleh cuba menolak dirinya secara tak langsung tertekan kote nya yg keras menonjol di dalam seluar track yg adik akak pakai. Naluri seksual akak secara tiba-tiba tercetus walau pun pada dasarnya akak tdk merelakan perkara itu berlaku. Tanpa buang masa, adik akak terus mengucupi bibir akak.

Mulanya akak menolak bermati-matian, tapi lama-kelamaan akak semakin hilang arah. Kucupannya akak balas dan tangan akak yg tadinya kuat menolak tubuhnya akhirnya longlai ke lantai. Adik akak memajukan tangan akak agar memegang kote nya yg sudah terkeluar dari seluar tracknya. Tanpa di suruh, akak terus memegang kote nya dan nafsu akak secara tiba-tiba semakin bangkit. kote Harza yg besar dan keras akak pegang dgn berahi. Perlahan-lahan akak lancapkan kote nya dan Harza tersenyum melihat akak seperti kagum melancapkan kote nya.

Harza mengucupi dahi akak dan dia terus berlutut di depan akak. Harza menarik kepala akak rapat ke kote nya. Sekali suap, kote Harza sudah separuh terbenam ke dalam mulut akak. Akak menghisap kote adik akak penuh perasaan. Tak pernah akak menghisap kote sekeras dan sebesar itu seumur hidup akak. Sesekali akak terdengar Harza mengeluh nikmat sambil menyebut kata-kata cinta dan sayang kepada akak.

Kemudian Harza meminta akak supaya berhenti menghisap kote nya. Akak di minta supaya berdiri memaut peti sejuk dan Harza terus berlutut di belakang akak mengucupi seluruh punggung akak yg masih sendat dibaluti kain batik. Punggung akak di kucupi dan dicium rakus oleh Harza. Mukanya di sembamkan ke celah punggung akak dan kemudian Harza menyelak kain batik akak ke atas.

Kepalanya masuk ke dalam kain batik akak dan selepas itu, akak merasakan lurah bontot akak dijilat Harza dari atas ke bawah. Akak seolah berkhayal sekejap kerana kenikmatan diperlakukan sebegitu oleh adik kandung akak sendiri. Akak sendiri melentikkan punggung akak agar makin menonggeng.

Citer blue Citer Lucah Melayu Akak Gebu Ku Pancut Cipapnya
Tujuannya supaya jilatan lidah Harza sampai ke lurah cipap akak. Akhirnya akak semakin hilang pertimbangan. Akak sendiri berkali-kali menyebut namanya memberitahu kepadanya betapa sedapnya akak diperlakukan begitu. Harza kemudian berdiri di belakang akak. kote nya akak rasakan menunjal-nunjal pintu cipap akak.

Akak kangkangkan lagi kaki dan ianya memudahkan kerja Harza untuk menceroboh lubang cipap akak. Pertimbangan kewarasan akak sudah sepenuhnya dikawal desakan nafsu. Akak sudah tdk peduli, walau pun akak sememangnya sudah tahu bahawa akak akan kongkek dgn adik kandung sendiri, namun akak terus merelakan tubuh akak di ratah enak oleh adik kandung akak sendiri. kote Harza yg keras dan besar itu akhirnya terjerlus masuk ke dalam cipap akak. Sendat rasanya lubang cipap akak di masuki kote Harza. Malah, akak dapat rasakan kote nya menekan-nekan dasar cipap akak.

Akak khayal dalam kenikmatan di setubuhi adik kandung sendiri. Akak tak ingat, berapa kali akak klimaks ketika itu. Kenikmatan di tunggang adik kandung sendiri melupakan akak kepada segalanya. kote Harza yg keras memacu cipap akak benar-benar memberikan kenikmatan yg tak pernah akak kecapi selama ini. Dalam kenikmatan yg menghanyutkan akak, akak toleh dan lihat adik akak begitu gagah. kote nya yg keluar masuk lubang cipap kakaknya ini sungguh utuh dan keras.

Sambil Harza menghayun gagah, matanya galak melahap pemandangan yg memukau nafsunya. Kain batik akak yg diselakkan di pinggang mempamerkan punggung gebu akak kepadanya. Sekali sekali daging punggung akak di ramasnya dgn sentuhan penuh nafsu.

Matanya terus memerhati belakang tubuh akak yg sendat dibaluti kemeja satin merah. Dia mengucupi belakang tubuh akak sambil kedua-dua tangannya meraba dan meramas kedua tetek akak yg membuai di dalam setiap hayunannya di punggung akak. Semakin akak terangsang, semakin akak melentikkan punggung akak agar di tekan lebih dalam dan kasar oleh kote adik akak.

Citer Lucah Melayu Akak Gebu Ku Pancut Cipapnya

Harza juga semakin ghairah. Dia meramas pinggul akak semain kuat. Malah, berkali-kali rambut akak yg kerinting halus ini di kucupinya. Berkali-kali ungkapan cinta dan kasih sayang di bisikkan di telinga akak. Penyerahan abdi tubuh akak kepadanya benar-benar memberahikan adik akak agar semakin galak menyetubuhi akak. Kenikmatan membuatkan akak menyuarakan kenikmatan disetubuhinya.

Ungkapan sedap dan sayang sll terbit dari bibir akak. Akak benar-benar tak tahan. Akak ingin menjadi miliknya. Akan ingin sll menikmati saat-saat begitu bersamanya. Akhirnya, akak merasakan hayunan Harza semakin kuat dan dalam dan akhirnya akak merasakan kote nya ditekan sedalam-dalamnya bersama denyutan yg sangat kuat di dalam cipap akak. Ketika itu juga akak rasakan, ruang rongga cipap akak seolah dipenuhi dgn air mani Harza yg hangat dan banyak.

Akak langsung tak terfikir tentang risiko kehamilan ketika itu, akak cuma benar-benar khayal dgn kenikmatan yg akak rasakan. Itulah pertama kali akak merasakan sedapnya cipap akak dipenuhi air mani yg hangat dan menerjah kuat di dasar cipap akak. Malah, akak juga terdetik ketika itu bahawa akak tdk menyesal jika akak mengandung hasil benih adik kandung sendiri, kerana kenikmatan yg akak rasakan mmg benar-benar diluar jangkaan. Akhirnya akak terjelupuk ke lantai bersama cipap akak yg mengalir keluar lebihan air mani Harza yg tdk dapat ditampung lagi oleh rongga cipap akak. Harza memapah akak masuk ke bilik dan akak terlena hingga ke tengah hari.

Akak sedar apabila dikejutkan anak-anak akak yg yg baru balik dari bermain di rumah jiran. Manakala adik akak pula sudah pulang ke rumah ibu bapa akak, itu pun anak-anak akak yg beritahu. mmg akak betul-betul tak boleh tahan hari tu. Itulah pertama kali akak merasakan kenikmatan yg sebenar-benarnya, walau pun bersama adik kandung sendiri. Cite lucah Citer Lucah Melayu Akak Gebu Ku Pancut Cipapnya

Seminggu selepas itu, akak menalifon adik akak supaya datang ke rumah. Akak mengambil masa yg sesuai, iaitu ketika anak-anak akak bersekolah dan ketika suami akak bekerja. Akak sanggup mengambil cuti sekali lagi semata-mata merindui kote adik akak yg semakin akak gilai itu. Lebih kurang pukul 8 pagi adik akak tiba dan kami bercadang untuk berbelanja dahulu di pasar.

Namun akak tdk pergi ke pasar yg Abang Han berniaga, akak ke pasar di tempat lain. Dalam perjalanan pulang, Harza begitu asyik membelai peha akak yg gebu dan hanya berbalut kain baju kurung sutera berwarna biru. Akak yg memandu sesekali melihatnya dan nafsu semakin bangkit apabila melihat dia mengeluarkan kote nya dan melancap sendirian sambil melihat akak memandu di sebelahnya. Akak terus pulas stering ke kawasan berpokok yg tdk ada orang. Setelah menarik handbrake, akak terus tunduk ke arah kote adik akak yg dah terpacak keras.

Akak terus hisap kote adik akak semahu hati akak. Tangan Harza mengusap-usap kepala akak yg bertudung itu. Akhirnya Harza melepaskan air maninya kedalam mulut akak. Itulah pertama kali akak menghisap kote adik kandung sendiri hingga air maninya terpancut-pancut memenuhi mulut akak. Air maninya yg memancut laju dan banyak membuatkan akak tak sempat nak telan semuanya, sebahagiannya berciciran keluar dari celah bibir akak. Bau air maninya memenuhi kereta akak yg berhawa dingin. Kemudian di rumah kami sambung lagi.

Citer Lucah Melayu Akak Gebu Ku Pancut Cipapnya, cerita seks, sex lucah, novel stim Malaysia

Citer Lucah Melayu Akak Gebu Ku Pancut Cipapnya


Belum sempat nak masuk ke bilik, kami dah start kat ruang tamu. Sofa di ruang tamu menjadi tempat persetubuhan kami adik beradik. dgn masih berbaju kurung dan bertudung, akak di setubuhi semahu hatinya hingga sekali lagi cipap akak dipenuhi air maninya yg hangat, sememangnya akak semakin ketagih merasai pancutan air maninya itu. Kami terus leka dalam arus nafsu sumbang mahram bersama alunan cinta adik beradik kandung yg sukar untuk di ucapkan. Beberapa bulan selepas itu, akak mengandung.

Sepanjang akak mengandung, persetubuhan kami berjalan seperti biasa. Malah, sewaktu kandungan semakin matang, nafsunya kepada akak semakin membuak-buak. Katanya bontot akak semakin tonggek dan ketika itulah buat pertama kalinya, lubang bontot akak dicerobohi.

Sakitnya bukan kepalang, rasanya seakan-akan sewaktu dara akak pecah dahulu. Selama hampir seminggu akak susah nak berak. Jalan pun sedikit terkangkang. namun selepas dah baik, kami cuba sekali lagi bersetubuh mengikut cara diluar tabie dan hasilnya mmg mengghairahkan. Beberapa minggu sebelum akak bersalin, akak ambil cuti dan ketika itulah hampir setiap hari Harza datang untuk menjamah lubang bontot akak.

Hampir setiap hari air maninya bertakung di dalam lubang bontot akak. Demi cinta yg semakin meluap-luap, akak relakan lubang bontot akak di penuhi air mani adik kandung sendiri hampir setiap hari. Selepas akak bersalin, akak dapati, anak akak yg baru lahir itu wajahnya saling tak tumpah seperti adik akak. Akak percaya, hasil persetubuhan kami adik beradik selama ini akhirnya membuahkan hasil. Selepas habis pantang, kami menyambung lagi persetubuhan yg tertangguh.

Persetubuhan Harza semakin romantik dan semakin bernafsu, mungkin kerana tetek akak yg semakin besar dan penuh dgn susu badan. Akak semakin kerap pulang dan tidur di kampung bersama anak-anak akak, membiarkan suami akak sendirian di rumah semata-mata ingin sll menikmati kote adik akak. Hari demi hari, tahun demi tahun berlalu, hubungan kami adik beradik masih tetap terus utuh.

Hasil dari percintaan kami akhirnya membuahkan lagi hasil dan akhirnya kami mempunyai 2 orang cahaya mata hasil persetubuhan mahram. Untuk mengelakkan dari mengandung lagi, akak terpaksa mengikat tiub falopio dan semua kosnya ditanggung oleh adik akak. Kini akak mempunyai 3 orang cahaya mata. 1 daripadanya adalah hasil yg sah bersama suami akak dan yg lagi 2 adalah hasil benih adik kandung akak sendiri. Kini umur akak dah 40 tahun. Anak-anak akak semuanya dah besar. Paling kecil masih bersekolah rendah. Manakala Harza, adik akak pula sudah menjangkau usia 39 tahun dan masih belum berkahwin.

Dia mencintai akak seperti seorang isteri, malah perbelanjaan persekolahan anak-anak akak hasil benihnya semuanya dia yg tanggung. Sekarang ini juga, akak sebenarnya sudah tdk sebumbung lagi dgn suami akak. Perceraian antara kami bila-bila masa sahaja boleh terjadi akibat kejadian suami akak di tangkap basah bersama seorang pekerja kilang indonesia. Akak kini menetap di kampung bersama ketiga-tiga anak akak dan adik akak. Kedua-dua orang tua akak dah lama meninggalkan dunia ini. Anak akak yg dua orang lagi tu menetap di rumah lama akak bersama suami akak.

dan sehingga kini, kami adik beradik kerap tidur sebantal. Air maninya masih kuat menerjah rongga cipap akak. Malah ketika akak menaip kisah hitam ini, akak masih merasakan air maninya mengalir keluar dari lubang bontot akak. Akak pun tak tahu apa ilmu yg adik akak tu pakai sebab banyak dan kuat betul air mani yg dia lepaskan. Sedangkan baru pagi tadi dia lepaskan air maninya di muka akak yg masih bertudung di dalam keretanya selepas menghantar anak akak ke sekolah. Kami singgah bersarapan di kedai mamak dgn tudung satin hitam akak yg bertompok dgn kesan air maninya, malah masih putih & likat. HIngga ada seorang makcik yg menegur supaya dibersihkan. Malu juga kami ketika itu, namun nasib baik dia ingat kami suami isteri. Begitulah sahaja kisah yg ingin akak kongsikan.

Citer Lucah Melayu Akak Gebu Ku Pancut Cipapnya, cerita seks, sex lucah, novel stim Malaysia, citer blue Cite Lucah Melayu Akak Gebu, Pancut Cipapnya, cerita seks, sex lucah, novel stim Malaysia
Citer Lucah Melayu Akak Gebu Ku Pancut Cipapnya
Citer Lucah Melayu Akak Gebu Ku Pancut Cipapnya, cerita sex , Citer Lucah Melayu Akak Gebu Ku Pancut Cipapnya, cerita seks, sex lucah, novel stim Malaysia, bacaan porno, kisah seks, cerita bokep cerita dewasa, Citer Lucah Melayu Akak Gebu Ku Pancut Cipapnya


Aktifkan javascript tekan (F5), untuk membuka halaman
klik link cerita
serta membuka gambar lebih besar.
Cerita seks dewasa update setiap hari.
http://foto-video-cerita-dewasa.blogspot.com/